loading...

blacknight

blacknight بازدید : 86 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

چگونه می توانیم رنگ یک موی تیره را بدون دکلره کردن تا سه درجه روشن تر کنیم؟
اگر رنگ موی طبیعی فردی مشکی بود ، رنگ انتخابی هر چه بود رنگ مصرفی را سه شماره بالاتر انتخاب می کنیم . مثلا اگر پایه ی مو ، مشکی طبیعی باشد و رنگ انتخابی شماره ی چهار ( قهوه ای متوسط ) ،رنگ مصرفی را ۷=۳+۴  پایه ی هفت انتخاب را می کنیم .و همین طور می بایست از رنگ قوی یعنی( ۰۰)ها استفاده کرد.

ولی اگر موی طبیعی کسی پا یه ی چهار ( قهوه ای متوسط باشد ) و رنگ انتخابی آن پایه ی شش ، ابتدا طبق فرمول بالا ۹=۳+۶  به شکل زیر عمل می کنیم بعد از خود می پرسیم رنگ پایه ی طبیعی فر د (۴) چقدر با رنگ مشکی طبیعی فرق دارد  طبق جدول رنگها ۲=۲- ۴ بعد این اختلاف را از ۹ کم می کنیم ۷=۲-۹  . بنابراین عد هفت رنگ مصرفی است .
هرچه رنگ موی فرد روشن تر  می شود ، رنگ مصرفی و رنگ انتخابی به هم نزدیک تر  می شوند تا اینکه از پایه ی هفت به بعد دقیقا رنگ مصرفی و رنگ انتخابی یکی می شود .

توجه : سه روز قبل و بعد از پریود از رنگ کردن مو اجتناب کنید زیرا آن تناژ زیبا را به ما نمی دهد . مخصوصا در مورد شرابی ها . شرابی در دوران پریود مسی  بدرنگ ایجاد می کند .

مقدار رنگ و اکسیدان :

در ابتدا حجم و نوع موی مشتری را در نظر می گیریم که به چه میزان مواد بریزیم و چه مقدار اکسیدان و چه نوع اکسیدان باید ترکیب کنیم .
مثلا هر تیوب ایگورا ۶۰ میلی گرم است به هم اندازه ی تیوپ رنگ اکسیدان قاطی می کنیم . یعنی هم اندازه ی رنگ اکسیدان مصرف می کنیم . ولی این قانون در مورد رنگها ی کارخانه های مختلف متفاوت است و معمولا بر روی تیوپ ذکر می گردد. این نکته مهم است زیرا اگر اکسیدان به اندازه ی مناسب مصرف نشد مو می سوزد یا قرمزی بد رنگی ایجاد می کند و تناژ خوب نمی دهد.
رنگ را ابتدا قشنگ با فرچه هم بزنید و بعد اکسیدان را اضافه کنید.

رنگ مانتو سال ۹۶

 


رنگ مدل لباس سال ۹۶

*اگر بر روی بروشور رنگ به این عبارت برخورد کردید ۱:۲ یعنی یک تیوپ رنگ با دو برار اکسیدان مخلوط می شود . یا ۱:۱ یعنی یک تیوپ رنگ با حجم مساوی اکسیدان مخلوط می شود.

نحوه ی رنگ کردن موی سر:

از فرق سر تا تیزی هر دو گوش جدا می کنیم و کلیپس می زنیم . در پشت سر هم به اندازه ای که بتوانیم کنترل داشته باشیم ، (هرچه لایه ها نازک تر باشد  دقت رنگ آمیزی بیشتر است ) تکه ای از مو را جدا  کرده و بقیه ی مو را در بالا کلیپس می زنیم .
برای کسی که برای اولین بار می خواهد مو یش را رنگ کند و سفیدی ندارد ، ابتدا رنگ را به ساقه ی مو می زنیم و بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه مکث می کنیم یعنی از یک سانت مانده به ریشه ساقه ی مو را رنگ بزنید . بعد از اتمام این زمان ، رنگ ریشه را می زنیم مکث روی ریشه بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است .

 رنگ سال ۹۶


رنگ مو سال ۹۶

رنگ کردن احتیاج به کلاه ندارد . احتیاج به حرارت سشوار ندارد  ولی اگر فضای سالن سرد تر از دمای طبیعی بدن بود و احساس سرما می کنید  می توانیم از کلا ه و حرارت سشوار از دور استفاده کنیم ( در مواقع خاصی که موی مشتری رنگ باز نمی کند .)

برای کسی که می خواهد فقط ریشه را رنگ کند ؟
فقط به ریشه رنگ می زنیم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه مکث می کنیم و بعد مو را تا انتهای نوک ساقه   می کشیم و سپس آبکشی می کنیم.

اگر مویی بور خیلی روشن باشد یعنی دکلره شده باشد  ، برای رنگ کردن ریشه ابتدا ریشه ی مو را دکلره می کنیم و بعد رنگ می کنیم .

برای کسی که موهایش سفیدی ندارد  یا خیلی کم سفیدی دارد حدودا ۲۰ % ؟
ابتدا از پشت سر و از ریشه شروع به رنگ کردن می کنیم . بعد بغل ها و سپس جلوی سر را . چون جلوی سر حرارت بیشتری دارد.

اگر مویی حدود ۸۰% سفیدی داشت باشد؟
اول از جلوی سر شروع به رنگ کردن می کنیم بعد جاهای دیگر را. اگر شقیقه ها سفید بودند اول شقیقه ها را رنگ می کنیم و بعد از پشت سر شروع می کنیم . در کل هر جا که سفیدی بیشتر بود اول آنجا را رنگ می کنیم و بعد جاهای دیگر را.

 

 رنگ سال ۹۶ / ۲۰۱۷ چیست ؟ + رنگ مو سال ۹۶ رنگ مانتو سال ۹۶ رنگ مدل لباس سال ۹۶ رنگ سال ۹۶ چیست

 


رنگ سال ۹۶ چیست

blacknight بازدید : 104 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)
عکس های قدیمی فسیل شدن سربازان آمریکایی بعد از شکست حمله نظامی امریکا به طبس
 
 سربازان آمریکایی بعد از شکست حمله نظامی امریکا به طبس

سربازان آمریکایی بعد از شکست حمله نظامی امریکا به طبس

تصویر قدیمی بعد از شکست حمله نظامی امریکا به طبس

طوفان شن

طوفان شن

عکس قدیمی بعد از شکست حمله نظامی امریکا به طبس

تاریخ حمله امریکا به طبس

عکس های قدیمی فسیل شدن سربازان آمریکایی بعد از شکست حمله نظامی امریکا به طبس

عکس های قدیمی فسیل شدن سربازان آمریکایی بعد از شکست حمله نظامی امریکا به طبس

عکس های قدیمی

عکس های قدیمی

 

 
blacknight بازدید : 255 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

 

عکس روباه ایرانی دیده شده در شهرستان هفتکل خوزستان

فرشاد اسکندری یکی از بومیان شهرستان هفتکل خوزستان حاشیه منطقه حفاظت شده که عکس روباه ایرانی در خوزستان شکار کرده است.

تصویر ثبت شده از یک شاه روباه در حاشیه منطقه حفاظت شده کرایی توسط فرشاد اسکندری در مهر ۱۳۹۵ است.

گرچه تا حالا  حضور شاه روباه در استان خوزستان مشاهده و ثبت نشده است

فرشاد اسکندری یکی از عکاسان حیات کشور با راهنمایی فردی که شاه روباه زخمی را به محیط زیست تحویل داده بود به محل اولیه مشاهده حیوان مراجعه نمودند.

بالاخره وی موفق شد پس از چندین ساعت انتظار و جست و جو شاه روباه دیگری را در همان منطقه مشاهده و تصویر بسیار زیبایی را در طول شب از این گونه ارزشمند به ثبت برساند.(تصویر فوق همین روباه است)

انواع روباه های ایرانی عبارتند از:

روباه شنی

روباه معمولی

شاه روباه

روباه ترکمنی

این برای نخستین بار است که حضور شاه روباه در زیستگاه های استان خوزستان شناسایی و مستند شده است. همچنین شاه روباه آسیب دیده نیز تحت تیمار و مراقبت قرار داشته و شرایط آن رو به بهبود است.

عکس نادر روباه وحشی یا شاه روباه ایرانی دیده شده در شهرستان هفتکل خوزستان

blacknight بازدید : 292 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

‘فتوشاپ’ ، امروز محبوب ترین نرم افزار در میان کاربران است که لایه ها ، فیلترها ، براش ، متن ، اشیاء ۳D ، فیلم ها  ، و غیره را پشتیبانی می کند .در آغاز،

فتوشاپ به عنوان “نمایش” برای نشان دادن تصاویر سیاه و سفید در یک صفحه نمایش تک رنگ شناخته شده  بود .

در سال ۱۹۸۷، توماس نول ، یک دانشجوی دکترا در دانشگاه میشیگان موفق به نشان دادن تصاویر سیاه و سفید در ۱ بیتی صفحه نمایش سیاه و سفید شد .سپس برادرش جان نول ، که مسئول بخش جلوه های ویژه برای سبک صنعتی و سحر و جادو در ۱ فیلم جنگ ستارگان بود آن را به عنوان یک تصویر برنامه ویرایش کامل توسعه یافته معرفی کرد . از این رو آن را به نمایش ‘نامگذاری کرد .برادران نول تصمیم به تغییرنام ونمایش این نرم افزار گرفتند .حال در سال ۱۹۸۸، برادران نول شروع به فروش عکس و نرم افزار تجاری کردند و برای این منظور آنها نام نرم افزار را به “فتوشاپ” تغییردادند .در سپتامبر سال ۱۹۸۸، یک قرارداد بین برادران نول و Adobe زده شده . تمام حقوق فتوشاپ به ادوبی فروخته شد . برادران نول کارخود را با فتوشاپ آغاز کردند و اولین نسخه فتوشاپ ۱.۰ در سال ۱۹۹۰ منتشر شد .

 

فتوشاپ آنلاین فارسی

 

کاربرد های فتوشاپ

کاربرد های فتوشاپ بخش عمده ای از محیط اطراف ما رو در بر گرفته ، عکس های پرسنلی ، پوستر های تبلیغاتی ، کارت های ویزیت ، بنر ها ، سربرگها ، رابط گرافیکی نرم افزار ها ، جلد نشریات ، تیتراژ فیلم ها ، محیط گرافیکی سایت ها و….. همگی برای زیباتر شدن و حتی به وجود آمدن ، باید یک بار از زیر دست های هنرمند فتوشاپ عبور کنند.

کاربران محترم ، مجموعه طراحی طرحان در تلاش است تا آموزش هایی کاملا کاربردی را در اختیار شما قرار دهد ، تا شما بتوانید سطح علمی و عملی دانش طراحی خود را افزایش دهید. با ما همراه باشید.

 

فتوشاپ آنلاین 

تعداد صفحات : 87

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 434
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 19,855
  • بازدید کلی : 108,395
  • کدهای اختصاصی